Notte Rossa 2013: engines, Ferrari passion and delicacies in Maranello

save_the_date_inglese_alta

After the first editions extraordinary success the “Notte Rossa”, the “Red Night” is back in Maranello. On Saturday, 22 June the special night offers specialities from local cuisine, but also culture from Modena and naturally passion for Ferrari.

For the occasion Maranello will be completely dressed in red, offering exhibitions – some in collaboration with the Ferrari museum – as well as shows and concerts for free, entertaining tourists and locals alike.

An event no enthusiast should miss, to experience automotive excellence from the Prancing Horse combined with finest local food.

So save the date: Saturday, 22 June in Maranello!

• Aldo

Una passione senza tempo, religione, razza, tutti insieme: grazie grande Enzo

• Vittorio

La forza di un sogno. Un sogno che è diventato realtà e ha saputo contagiare altri, molti, moltissimi e che continua ad essere contagioso. Enzo Ferrari ha sognato di essere Enzo Ferrari, in tanti sogniamo qualcosa, ma dobbiamo imparare da Lui a tradurre i nostri sogni in realtà. Grazie Commendatore.
    Vittorio

• MarcoAQ

Chi Ama le automobili non può non Amare le Ferrari e tutto questo Grazie ad ENZO FERRARI!!!

• Lucio Massimo Marino

Un Uomo, Una Macchina, Un Rombo, Una Passione, Una Vita, Un cuore, Un Grazie Unico da Tutti Noi..!